Connect with us

Actualitate

Casa de Pensii Teleorman va relua activitatea de relații cu publicul în anumite condiții

Published

on

Începând cu data de 15 mai 2020, se reia activitatea de Relații cu publicul la Casa Județeană de Pensii Teleorman.
Programul de Relații cu Publicul la sediul Casei Județene de Pensii Teleorman se va desfășura zilnic între orele 8³º – 13ºº.
Persoanele interesate vor putea depune documente privind stabilirea pensiei (dosare cazuri noi), recalcularea pensiei, vocații la pensie, solicitări de documente și copii de pe documente din dosarele de pensie, ajutoare de deces, petiții precum și alte documente referitoare la dosarele de pensie. Răspunsurile la solicitările depuse vor fi comunicate prin poștă sau email în funcție de solicitări.
Se menține în continuare opțiunea pentru transmiterea prin poștă a dosarelor de pensie, a solicitărilor de recalculare și de alte documente, menționând pe cerere numarul de telefon/adresa de email.

Pentru obținerea numărului de înregistrare se va apela telefonic la numerele:
– 0374 035 603 sau 0247 310 540.
Dosarele trebuie să cuprindă documentele de identitate în copie (carte de identitate/buletin de identitate, certificat de naștere, certificat de căsătorie, diplomă de studii, foaie matricolă), iar documentele referitoare la veniturile pe baza cărora se calculează / recalculează pensia (carnetul de muncă și adeverințe) vor fi transmise în original.
Pentru accesul în sălile de relații cu publicul este necesară purtarea măștii de protecție, iar persoanele sunt rugate să păstreze distanțarea socială ținând cont de indicațiile personalului.

Pentru solicitanții de ajutoare de deces Casa de Pensii face următoarele mențiuni:
– solicitările prin poștă sau email vor fi acceptate în continuare, urmând ca plata acestora să se facă prin poștă sau prin conturile bancare prin care se primesc pensiile solicitanților.
Pentru persoanele care dețin certificatul de deces în original, plata ajutorului de deces se va efectua prin poștă sau prin cont bancar. Pentru persoanele solicitante ale ajutorului de deces care sunt pensionari ai sistemului public și primesc pensie prin cont bancar, plata ajutorului de deces, în cazul prezentării certificatului de deces în original, se va efectua prin cont bancar.
Plata prin casierie se poate efectua numai în cazuri deosebite, pentru persoanele care domiciliază la o distanță mai mare de 30 km de sediul Casei Județene de Pensii Teleorman și care prezintă documentele în original.

Pentru cazuri urgente care nu suportă amânare, persoanele care solicită audiență se vor înscrie telefonic la numerele: 0374 035 603 sau 0247 310 540, specificând numele, prenumele, numărul dosarului de pensie/ numărul de înregistrare al cererii, numărul de telefon de contact precum și motivele audienței. Ulterior, solicitantul va fi contactat telefonic pentru acordarea de relații. De asemenea, se pot solicita informații la orice număr de telefon afișat pe site-ul instituției: www.pensiiteleorman.ro

Referitor la expertizarea medicală în vederea emiterii deciziei medicale de încadrare în grad de invaliditate, precizăm următoarele:
– persoanele solicitante de expertizare medicală (pentru cazuri noi) vor prezenta documentele la Cabinetele de Expertiză Medicală (în funcție de arondarea pe cabinete așa cum este afișată pe site-ul institutiei www.pensiiteleorman.ro cu precizarea numărului de telefon de contact) de unde vor primi informații cu privire la modalitatea de emitere și comunicare a deciziei medicale. Persoanele care au fost programate pentru revizuire medicală în perioada 16.03.2020 – 15.05.2020, vor depune documentele la cabinetele medicale, unde au fost expertizate sau prin poștă cu confirmare de primire la adresa Casei Județene de Pensii Teleorman: localitatea Alexandria, str. Dunării nr.1, județul Teleorman.
Persoanele care nu dețin documentele medicale solicitate prin decizia medicală vor lua legătura personal sau prin împuterniciți cu cabinetele medicale, în vederea stabilirii măsurilor necesare emiterii deciziei de revizuire.
Termenul de prezentare este cel prevăzut în Ordonanța de Urgență nr. 55/23.04.2020 (până la 15 iunie 2020).

Pentru persoanele programate la revizuire după data de 15 mai 2020, prezentarea se va face personal la Cabinetele de Expertiză Medicală sau prin trimitere de documente cu precizarea numărului de telefon de contact, la adresa Casei Județene de Pensii Teleorman (localitatea Alexandria, str. Dunării nr.1, județul Teleorman), cu mențiunea pentru Cabinetul de Expertiză Medicală. Persoanele care până în data de 15 iunie 2020 nu pot obține documente medicale se pot prezenta personal la cabinetele de expertiză medicale. Persoanele care din diferite motive nu se pot deplasa la Cabinetele de Expertiză Medicală, vor prezenta printr-o persoană aparținătoare, pe lângă documentele medicale o adeverință de la medicul de familie, în acest sens.
Prezentarea la Cabinetele de Expertiză Medicală se face obligatoriu cu mască de protecție.
Pentru persoanele care nu depun documente sau nu se prezintă la Cabinetele de Expertiză Medicală, conform mențiunilor de mai sus privind revizuirea medicală, plata pensiei de invaliditate se suspendă începând cu data de 1 iulie 2020.

Persoanele cu simptome specifice afecțiunilor respiratorii sau febră sunt rugate să evite prezența atât la sediul Casei Județene de Pensii Teleorman cât și la Cabintele de Expertiză Medicală.
Facem apel la pensionari și persoanele asigurate în sistemul public precum și alte persoane interesate la întelegere, cu mențiunea că măsurile mai sus menționate sunt luate pentru desfășurarea în bune condiții a întregii activități a instituției.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Actualitate

Comunicat de presă Ordinul „Meritul Industrial și Comercial”, în grad de Cavaler, 𝐚𝐜𝐨𝐫𝐝𝐚𝐭 𝐈𝐌𝐌 România pentru contribuția adusă la dezvoltarea sectorului IMM

Published

on

By

(mai mult…)

Continue Reading

Actualitate

Investițiile Guvernului în comunități – motorul dezvoltării locale

Published

on

By

COMUNICAT DE PRESĂ

Organizația Municipală PSD Alexandria evidențiază contribuția semnificativă a Guvernului României în implementarea unorpolitici publice eficiente, concretizate prininvestiții strategice care susțin dezvoltareadurabilă a municipiului și răspund direct nevoilor identificate la nivel local.

Datorită unei viziuni coerente de guvernareși a implementării responsabile a programuluinațional de investiții, municipiul Alexandria beneficiază astăzi de modernizări semnificativeîn infrastructura educațională, sanitară șisocială.

Printre proiectele aflate în derulare sau dejafinalizate se numără reabilitarea și dotarea maimultor unități de învățământ, construcția uneicreșe moderne, precum și investiții esențiale înSănătate pentru a oferi servicii medicale de calitate pentru cetățeni. De asemenea, s-au făcutpași importanți în digitalizarea administrațieipublice și în sprijinirea mediului de afacerilocal, contribuind astfel la crearea de locuri de muncă stabile.

Un accent deosebit este pus pe sprijinireafamiliilor tinere și crearea de oportunități realepentru tineri. Programele guvernamentalededicate accesului la educație de calitate,locuințe pentru tineri, precum și amenajarea de spații de joacă, zone de recreere și accesul la activități culturale și de divertisment, menite îmbunătățească calitatea vieții tinerelor familiiși încurajeze implicarea acestora în viațacomunității, demonstrează dezvoltareacomunităților începe cu încrederea în viitorullor. PSD Alexandria consideră tinerii trebuie aibă șansa de a construi un viitor aici, acasă, în Alexandria.

Toate aceste realizări sunt rezultatul uneicolaborări eficiente între autoritățile locale șicentrale, precum și al unei guvernări dedicate, care pune în centrul politicilor sale omul șicomunitatea.

Ne exprimăm angajamentul de a continua peacest drum al dezvoltării durabile, cu respect față de cetățeni și cu încredere Alexandria poate deveni un exemplu de bună practică la nivel național.

Continue Reading

Actualitate

„TOMATA,, se extinde si anul acesta! Subvenție pentru ARDEI, CASTRAVEȚI , VINETE, VARZĂ , FASOLE PĂSTĂI , SALATĂ , SPANAC si CEAPĂ VERDE

Published

on

By

Programul de succes „Tomata,, se extinde și în 2025. Anul acesta, Guvernul, la inițiativa PSD vine cu și mai mult sprijin pentru fermieri.

Începând cu 2025, nu doar tomatele sunt subvenționate, ci și ardeii, castraveții, vinetele, varza, fasolea păstăi, salata, spanacul si ceapa verde.

Președintele Consiliului Județean Teleorman, Adrian Gâdea, face acest anunț pe o rețea de socializare, menționând: „Pentru fiecare 1.000 mp cultivați în solarii, legumicultorii primesc 1.500 euro, iar sprijinul poate ajunge până la 50.000 euro/fermier!

Bugetul alocat in 2025: 342,4 milioane lei. Cererile se pot depune pâna pe 30 mai la Directia Agricolă Judeteană. ”Mizăm pe produsele românesti, sustinem fermierii locali si reducem dependenta de importuri.Legume proaspete, sanătoase, cultivate aici, acasă – pentru români!,,.

Continue Reading

Cele mai citite