Precizări de la Casa de Pensii Teleorman privind pensia de urmaș și ajutorul de deces

Pentru stabilirea pensiilor de urmaș și acordarea ajutorului de deces ca urmare a deceselor înregistrate în perioada stării de urgență, respectiv 16.03.2020 – 15.05.2020, Serviciile Publice Comunitare Locale de Evidență a Persoanelor sau ofițerul de stare civilă din cadrul serviciilor publice comunitare locale de evidență a persoanelor sau Primăriilor unităților administrativ-teritoriale unde nu funcționează astfel de servicii sunt obligate ca, în ziua înregistrării actului de deces, să transmită Casei Județene de Pensii Teleorman, în funcție de domiciliul persoanei decedate, extras pentru uz oficial de pe actul de deces prin :

Precizăm că această obligație încetează la 30 de zile de la data încetării stării de urgență.

Menționăm că în cazul în care, la stabilirea/acordarea drepturilor, se prezintă copia certificatului de deces, drepturile se vor acorda pe baza acestui document, fără a fi necesară prezentarea extrasului pentru uz oficial.

Distribuie prietenilor tai...Share on Facebook
Facebook
0Share on Google+
Google+
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

Fii primul care comentează

Lasă un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*