LEVEL UP! DESIGNING GAME-BASED PRACTICES FOR MIGRANT CHILDREN INCLUSION, proiect ERASMUS implementat de Casa Corpului Didactic Teleorman

CASA CORPULUI DIDACTIC TELEORMAN implementează în perioada noiembrie 2018 până în aprilie 2020, în calitate de partener proiectul Erasmus+.„LEVEL UP” .

Liderul proiectului este municipalitatea din Altea, alături de partenerii:
Associazione 2050 – Italia, DRPDNM Novo Mesto – Slovenia, DPIP Daugavpils – Latvia, SSW Collegium Balticum –Polonia, JWPS Budapest –Ungaria, Casa Corpului Didactic Teleorman – Romania.
Proiectul „LEVEL UP” se adresează elevilor migranți și are drept scop promovarea incluziunii și respectului în interiorul școlilor prin introducerea sistemelor de gamificare în educație. În mod obișnuit cunoscut sub numele de gamificare, această abordare de adăugare a elementelor jocului, cum ar fi povestirea, rezolvarea problemelor, reguli, colaborarea, competiția, sistemele de recompensare, feedback-ul și învățarea prin încercări și erori în situații nongame promovează implicarea, participarea și munca în echipă în cadrul școlilor.
Proiectul se bazează pe o colaborare transnațională între universități, autorități locale și școli la nivel european. Atitudinea transnațională a proiectului ar permite participanților să se cunoască o varietate largă de opinii care provin din diferite situații naționale. Aceasta va garanta elaborarea de practici inovatoare bazate pe joc, pentru a oferi școlilor europene instrumente pentru a face față barierelor culturale, xenofobiei și izolarii. Prin urmare, proiectul va implica un proiect pilot care include toți partenerii din cadrul proiectului, unde gameificarea va fi testată în școli. Prin urmare, proiectul va avea un si o dimensiune locala.
Ideea principală este găsirea unor soluții comune pentru tema europeană a elevilor migranți, astfel încât să se facă acest lucru să fie posibilă modelarea unor metode de predare mai bune și a unor practici adaptabile pentru diferitele sisteme școlare europene. Pentru a face acest lucru, rezultatele proiectului vor fi elaborate și rezumate într-un MOOC interactive cu elemente pop-up traduse în limba engleză și în toate limbile partenerilor proiectului.
Obiectivele proiectului sunt:
 îmbunătățirea modului în care cadrele didactice și școlile promovează integrarea culturală a elevilor;
 compararea situațiilor din diferite țări europene;
 să promoveze o educație mai sociabilă și mai incluzivă;
 să contribuie la inhibarea comportamentelor discriminatorii;
 îmbunătățirea societății în cadrul sistemelor școlare europene;
 promovarea metodelor de predare interdisciplinară și multiculturală în domeniul învățământului primar;
 Să colecteze cele mai bune practici bazate pe joc în domeniul integrării și toleranței în cadrul școlii mediu inconjurator;
 să împărtășească rezultatele proiectului pilot, testarea gamificării în școli la nivel european;
 Să furnizeze informații utile pentru introducerea jocului în cadrul curriculei școlare naționale să încurajeze integrarea elevilor.
Prima întâlnire transnațională de proiect a avut loc in Altea, Spania, in perioada 25-27.03.2019. Institutia a fost reprezentată la prima intalnire de proiect de doamnele formator SIMONA GABRIELA BATAUS si FANICA LUCA. La prima întâlnire de proiect s-au discutat probleme legate de managementul proiectului, sarcinile fiecărui parterner, contribuția la realizarea produsului intelectual, precum și întâlnirile viitoare de lucru. In proiect este inclusă și Școala Gimnazială nr. 5 Alexandria, instituție în care vom pilota gamingul în școala și metode de predare interdisciplinară și multiculturală în domeniul învățământului primar.
Echipa de comunicare – C.C.D. Teleorman

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*