Registrul naţional de evidenţă al caselor de marcat a fost modificat

Producătorul, importatorul, persoana juridică română care achiziţionează din statele membre UE aparate de marcat electronice fiscale, respectiv distribuitorul autorizat, înregistrează în registrul naţional informaţii privind fiecare aparat de marcat electronic fiscal produs, importat sau achiziţionat intracomunitar, fără excepţie, prin completarea unor formulare.
Prin ordin au fost aduse modificări următoarelor formulare de înregistrare:
a) Formular pentru înregistrarea aparatelor de marcat electronice fiscale produse, importate sau achiziţionate intracomunitar şi a aparatelor de marcat electronice fiscale adaptate pentru a corespunde prevederilor art. 3 alin. (2) din OUG nr. 28/1999 şi care au obţinut avizul tehnic favorabil.
b) Formular pentru înregistrarea unor schimbări privind starea/situaţia, precum şi livrarea/achiziţia aparatelor de marcat electronice fiscale.
c) Notificare.

Baza legală: Ordinul preşedintelui ANAF nr. 857 din 28 martie 2019 privind modificarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 4.156/2017 pentru aprobarea informaţiilor conţinute în registrul naţional de evidenţă a aparatelor de marcat electronice fiscale instalate în judeţe şi în sectoarele municipiului Bucureşti, precum şi metodologia şi procedura de înregistrare a acestora (Monitorul Oficial nr. 273 din 10 aprilie 2019).

Distribuie prietenilor tai...Share on Facebook
Facebook
0Share on Google+
Google+
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

Fii primul care comentează

Lasă un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*