Un tren cu călători a deraiat la intrare în Gara Roșiori Nord

Câteva vagoane au sărit de pe șină
Haos, aseară, în Gara Roșiori Nord după ce câteva vagoane ale trenului IR 1597 au ieșit de pe șină. Trenul circula pe ruta București – Craiova și la ora 21.30 avea oprire în Roșiori Nord, dar la intrarea în stație doar locomotiva și primul vagon au trecut de macaz, celelalte vagoane ieșind de pe șină.
Vagoanele deraiate pline cu călători nu s-au răsturnat pentru că trenul tocmai redusese viteza pentru a opri în statie. Din fericire, nimeni nu a fost rănit în urma acestui eveniment, dar coșmarul oamenilor care au avut ghinionul să se afle în trenul deraiat abia atunci a început.

Circulație feroviară blocată câteva ore și sute de oameni abandonați în gară

Toți călatorii din trenul deraiat au fost evacuați și îndrumați către gară. Deși li s-a spus că în aproxtimativ două ore un microbuz îi va prelua pentru a-i duce la Craiova, după patru ore de așteptare nu se întâmplase nimic. Cei care și-au permis au plecat spre Craiova cu taxi, dar ceilalți au fost nevoiți să aștepte mila CFR-ului, deși aveau bilete plătite până la destinație.Un student ne-a spus că el nu își permite să dea 300 de lei la taxi ca să ajungă la Craiova, asa că așteaptă în gară până se rezolvă situația.
Nu doar calatorii din trenul deraiat au avut de suferit. Alte câteva sute de oameni au suportat bătaia de joc a celor de la CFR Călători. Oamenii spuneau că seful de tren al unei garnituri ce venea de la Timișoara a dat jos ,în gara Roșiori, toți calatorii, femei, bătrâni, copii, spunâdu-le că trenul nu circulă mai departe. Simplu, fără alte explicații. Alte trenuri au fost oprite pe linie, departe de gară și oamenii au fost nevoiți să se descurce singuri pentru a ajunge în Roșiori. O bătaie de joc caracteristică CFR-ului.

O cheie de 38 le-a dat bătăi de cap ceferiștilor care s-au chinut mai bine de patru ore să elibereze linia

Le mai trebuie o cheie de 38 ca să repună trenul pe linie, asta spuneau muncitorii de la CFR după trei ore de la producerea evenimentului. Chiar așa,domnilor? Să blocați circulația atâtea ore că nu găsiți o cheie ? Oricum nu au reușit să-l repună pe șina, doar l-au târât mai departe să poata fi reluată circulația în zonă.
Toate informațiile sunt obținute de la fața locului, în timpul intervenției pentru că în astfel de cazuri foarte greu scoți o vorbă de la oficialii companiei CFR Călători, ca să nu mai vorbim de cei de la Infrastructură care trebuie să se ocupe de linii,macaze, să funcționeze pentru a evita astfel de evenimente. Dacă incidentul de aseară avea loc în timp ce trenul circula cu viteză am fi asistat la o adevarată tragedie.
Teodora Ciofalcă

Distribuie prietenilor tai...Share on Facebook
Facebook
0Share on Google+
Google+
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

2 Comments

  1. Mulțumiți lui Dumnezeu că CFR-istul de la șaibă, încă își face conștiincios treaba, în ciuda faptului că-i plătit ca un măturâtor și nu beneficiază de un statut ca mulți alții.

  2. Asta-i începutul sfârșitului la calea ferată. CFR călători a scos trenurile de navetă in perioada sărbătorilor. Vom lucra intre 12 și 36 de ore, doar e foc continuu.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*